torsdag 23. juli 2009

Enda en bursdag:-)

Jammen ble det ikke flere bursdager på oss denne uken;-)
I tillegg til at mannen har bursdag idag, ble vi bedt til ei av venninnene til småtten.
Her var det duket for ordentlig prinsessebursdag og småtten var eneste hane i flokken. 4 andre søte snupper var der, så han hadde nok å henge fingrene i. De fikk susser (mushter, som han kaller det) alle sammen og han klemte og koste på dem!
Som seg hør og bør, må jo en ekte bursdagsprinsesse ha en egen prinsessekake, og denne var MEGET god må jeg si!!
Prinsessemuffins sto også på menyen
og disse var hakket bedre faktisk:-)
Her flørter småtten med den minste snuppa i bursagen, hun er 10 mnd og utrolig vakker.
Det ble mange mushter på henne skal jeg si dere:-)
Ellers var det poppis å kaste de nye duploklossene til bursdagsbarnet over rekkverket.
Det så ikke ho mor før det lå noen nede på plenen...
For at jeg skulle få spise litt kake og muffins satt jeg småtten foran BILER og slo meg ned sammen med de andre mammaene.
Det funket utmerket;-)
Småtten hadde en super dag, men nektet å sove før i bilen på vei hjem (i 15tiden...), og nå ligger han midt i dobbeltsenga til mamma & pappa og purker.
Etterpå skal jeg ta med mannen og spandere middag på ham på ca verdens beste fiskerestaurant, yum yum!!

Ingen kommentarer: