lørdag 19. mars 2011

For en fantastisk lørdag

I dag var det fantastisk vakkert vær ute, så vi måtte
nesten ta vesla i vogna og småtten på søskenbrettet
og gå oss en lang tur. Solen skinte fra skyfri himmel
og vannet sildret overalt - VÅREN ER I ANMASJ:-)

Vi var ute og ruslet i flere timer - først besøkte vi oldemor på gamlehjemmet
og så ruslet vi innom KIWI på vei hjem. Småtten var superflink og gikk
mye selv - han begynner virkelig å bli stor nå! (Mye av grunnen var nok
alle de flotte vanndammene overalt, som det var stor stas å hoppe i;-)


Og ENDELIG har de fått inn bunadene på NAME IT,
jeg fikk sikret meg en til veslesnuppa. Det er jo både dåp,
navndag og 17.mai denne maimåneden, så da måtte jeg
nesten ha en slik til den lille snuppa mi!
Selve bunaden og bodyskjorta kostet 329,-,
men jeg måtte nesten ha med den vakre kysa og strømpebuksa
også. 50,- pr del for dem.Løp & kjøp :-)

Var en tur innom Kremmerhuset igår (bombe...) og kjøpte en flott
kurv til å ha alle flasker og "morsmelksting" i - moro at det var 30%
på alle kurver denne helgen! Fant også ut at jeg måtte ha flere av
de rosa og lyseblå boksene, jeg finner garantert noe å bruke de til:-)
(Og snart er de nok utsolgt...)
Bildet er skamløst stjålet hos kremmerhuset.no
På KID var det 40% salg, så jeg fant meg to nydelige stjernekroker
som er tenkt i den nye gangen - og noe sengetøy til lillemor.

Håper dere har hatt en flott helg så langt!

9 kommentarer:

Hege sa...

Deilig med shopping...og så deilig med en trilletur i det herlige været som har vært ute i dag.
Selv har jeg jobbet hele dagen,men håper jeg får gleden av det deiliget været i morgen.

Var også innom å kikket på de bunadene på NameIt i dag.
Men...Matilde har både strikket Vestfold bunad og Maxmillian bunad,så det får være bra ;o)
Tipper lille frøkna bli nydelig i bunaden.

Ha en fortsatt nydelig helg.

Klem Hege

Ena sa...

Så herlig å gå tur når det er så fint vær! :)
Klem fra Ena

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så deilig at det er vår ute :) kjempe fine ting du har shoppa, bunaden var kjempe fin :)

eventyrLise sa...

Oh, dere er heldige. Så lite snø det er hos dere. Her er det så mye, at jeg lurer på når vi ser litt gress igjen.

Ha en fin søndag! :)

Bente sa...

Delig med slike solfylte dager.
Skjønn bunad :) Nå blir hun nok fin.
Vann er stas.Husker jeg kom over mine to eldste en dag i starten av mai,det var solog de hadde kastet klærne mellom snøhaugene som var igjen og badet i iskaldt vårvann.Fint at vi bodde helt inntil veien slik at alle kunne se det.Da var jeg litt flau,og veldig bekymret for deres helse.Men det gikk bra:)

Anette sa...

Elsker vårlukt og at snøen smelter! :) Snart har vi faktisk hage også, og ikke bare en stor snøhaug. :p

Den bunaden var kjempe fin! :) Vi skal ha navnefest for lillejenta i november, så tenkte kanskje å kjøpe bunad til henne da. Den kan hun jo bruke til jul og sånt også, så tror nesten jeg må ta meg en tur til name it og hamstre snart jeg altså. ;)

ELIN sa...

Virkelig flott vær vi hadde i går. Så deilig å være ute, og kjenne solen varme. Tipper lille snuppa var vakker i bunaden. Ønsker dere en ny flott uke. Klemmer fra Elin

June sa...

Så vittig... Har også kjøpt 2 sånne kroker til ganga!:)
Høres ut som dere har hatt en fin helg!

Klem June:)

susan`s side sa...

Fint du sa i fra om bunad, Ingrid må ha ny i år nemlig