mandag 22. november 2010

En meget produktiv helg

Denne helga har vært like produktiv som forrige !
(IKEA-helgen;-)
Småtten og mannen begynte på fredag med å rive de gamle skapene
på det som skal bli babyrom. Her var det ikke malt inni, så gutta
gikk på med stor iver. Småtten skulle gjøre det samme
som pappa - selvfølgelig:-)
Nye skapdører kom på plass på soverommet vårt på lørdag
vi ble veldig fornøyde!

Ny vedkurv ble kjøpt på KID til 179,-,
nå ble det mye finere ved peisen!!
Søndag var det klart for å kappe ned spireahekken vår!
Den er fantastisk flott EN uke i året, men resten
av tiden så er den egentlig bare i veien.
Jeg kommer ALLTID borti den når
jeg skal inn i bilen
-spesielt når det
har snødd..
I tillegg så skal vi
bygge ut garasjen til
våren, da skal vi ha carport,
og da måtte busken uansett vekk.
Passet fruen i huset meget bra at den ble borte nå;-)
Barske mannen min med motorsag, tihi...
Småtten skulle gjerne saget ned hekken selv
- den motorsaga var kjempespennende!!
Mens pappa og farfar ordnet på det nye babyrommet dro
farmor, småtten og jeg ned for å mate endene.
De var KJEMPESULTNE og bet
etter kameraet fordi de trodde
det var mat, hehe;-)

Satt adventsysene mine klare, jeg, og syns det
var mye mer dekorativt å sette de slik på benken:-)

Helgen ble avsluttet med nydelig søndagsmiddag - bakt potet.
Det er jo både godt og enkelt!!:-)
Snart er nye skap på plass på babyrommet - legger inn bilde om noen dager!:-)
Kjempemoro å gjøre om litt, men det er F R Y K T E L I G rotete her til
enhver tid... Nå gleder jeg meg til å få ryddet på plass i skapene våre!

Ha en herlig mandag!

PS: Så moro med mange kommentarer i går på bleieinnlegget mitt:-)
Kiwi annonserer med at tilbudet opphører ved nyttår, ellers
hadde jeg ikke hamstret i de kvanta altså:-)
Just so you know!!:-)

11 kommentarer:

Mette sa...

Sa flinke dere har vaert og har jo fatt gjort MASSE! Det er sikkert deilig na som du snart har nedtelling...! Herlige bilder av Smatten som er helt med! ;-)

Synes du er fornuftig, jeg mht. til bleiehamstringen, hehehe.

ha en fin kveld.
klem mette

Lisas hjem og skatter sa...

herlig!!! så mye dere har fått gjort da :) fine bilder som alltid :)

ha en superkoselig kveld!

lisaklem :)

Birthes Verden sa...

Skal si dere fikk gjort masse i helgen.
Og den poteten så jammen god ut, har ikke tenkt på at jeg kan lage det til middag, så det skal jammen prøves :)

Janet sa...

Wow. Skikkelig produktiv! Og i tillegg blogge om det med flotte bilder og greier! Jeg er imponert.

mona sa...

Wow, det må jeg si. Skikkelig flinke har dere vært!!

Lynetmor sa...

Hei, så mye dere har fått gjort i helgen :-) Ønsker deg en fin uke :-)

Ena sa...

Så herlig å få masse gjort, ingenting er bedre etterpå i alle fall!
Jeg er veldig klar for å bli ferdig utdannet nå, ja! Men tror det neste halve året blir meget gøy - så jeg bare biter tennene sammen og ser mot 2011 med stor iver. Regner med du gjør det samme :)

Klem fra Ena

Hege sa...

Steike så effektive dere er om dagen da...og det blir jo veldig fint da...gleder meg til å se fortsettelsen :o)
Har en ny give away på bloggen nå,der må du melde deg på :o)

Hege

♥ Linnie ♥ sa...

Oiii, her går det unna! :D

Så fint det ble med skyvedørsgarderoben.

Klart at gutten vil gjøre som pappa, han er jo en liten mann, hihi ;) Søtingen!

Hekken bort og greier, og alt det andre, jeg skjønner ikke dette helt, har dere søkt om ekstra timer i døgnet i helga? Hehe :)

Klem Linnie =)

Eline sa...

Dere er virkelig en produktiv helgefamilie! Flinke og så fint som det blir!
Ha en fortsatt fin dag.
Stor klem fra Eline og baby

Stine sa...

Så flinke dere er vennen!! Får virklig ting gjort dere altså!
Hihi... her tar ting tid... selvom vi egentlig ikke har så mye på tapeten da... lever jo i manana land! Gleder meg til jul nå! Gleder meg til å treffe dere igjen da vet du! Se magen osv!