fredag 4. mai 2012

April hos Størstepia

Dette var april hos størstepia:-)


Storebror begynte på svømmekurs og hele familien koste
seg i vannet! Storebror mistet sin første tann, mens lillesøster
fikk altfor mange på en gang, og var ganske lei og sutrete.
Størstepia plantet blomster ute for første gang, og enn så
lenge lever de!!:-) Vi gikk mange koselige turer bl.a. med
morfar, barna fikk ny sandkasse og på farmors bursdag
besøkte vi grava. Vi har også gravd opp halve plenen med
jordfreser og sådd nytt gress. Storebror var på monstertruckshow
og endelig knakk han sykkelkoden!!:-)
Med andre ord en flott april hos oss!!


Påsken feiret vi på Hafjell både med besøk av gode venner
og besøk hos familien på en annen hytte. Storebror og
jeg var på legevakta og fikk penicillin mot streptokokker
i halsen. Storebror gikk sitt første skirenn og han sto på
slalåm for første gang etter benbruddet tidligere i vinter.
Flinke gutten min!
Selv med sykdom koste vi oss masse som en familie,
og endelig begynner lillesøster å bli så stor at hun kan
leke med storebror!! Nydelige solnedganger og fantastisk
utsikt hadde vi også!
Alt i alt en flott påske!

Nå sitter jeg på flyet over Atlanteren
og nyter en flytur helt alene.
(uten barna, altså:-)

Snart er vi i New York City!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig koselig og fin blogg du har :) Er innom å titter stadig vekk :) Fra "nabo'n" i 78 :)

Annfrid sa...

Åååå, det hørtes fantastisk ut. Nyt turen og kos deg masse.

April så ut som en deilig måned.

Klem

stina sa...

Ha en kjempefin jentetur!
Så spennende med byen som aldri sover.
Sov litt da:)
Gleder meg til ett reisebrev fra turen.
Klem fra meg:)

ELIN sa...

Flott april oppsummering. Ønsker dere en super jentetur til New York. Det blir nok helt fantastisk! Klemmer fra Elin

Ann-Kristin sa...

Kos deg masse i NY KJersti!! Om 3 uker er jeg der selv! Gleder meg enormt, men jeg skal jo på en busstur fra New York til San Fransisco, så det blir jo bare en smakebit fra hvert sted.

Gleder meg til å se bildene dine derfra!
Og du.. Når du har tid, kan du forklare meg hvordan du overfører bilder til bloggen på IPAD.?? Leste at skulle ha med deg din... Jeg har lasta ned bloggpress fra itunes, men ikke innigranskauen skjønner jeg hva jeg skal gøre videre lissom..

Ha en strålende ferie, klem fra Ann-Kristin

Berit sa...

Håper du får et flott opphold i NY. Kos dere. Ser ut på bildene at dere har hatt en flott og innholdsrik måned.