fredag 27. april 2012

Gode N.Y tips :-)

Har nå lest meg litt gjennom bloggverdnen på leten
etter gode tips til New York turen neste uke,
og her har jeg listet opp endel av dem! Kanskje til glede
og inspirasjon for andre enn bare meg!?:-)



Martha, som skriver bloggen Marthas boble,
har en egen reiseblogg med masse gode tips.
HER
kan dere se New York tipsene hennes!;-)
Tusen takk for god inspirasjon og for svar på mail!:-)

En annen herlig blogger som har skrevet om sin
New York tur er Manuela fra Passion for baking!
Jeg var så heldig å oppleve et cupcakeskurs med henne i høst
og hun er like blid og herlig som hun virker!
Jeg hadde også noen spørsmål om New York
og hun svarte meg samme dag som jeg sendte henne mail!
HER, HER og HER
kan dere lese om hennes New York tur.

Bildet har jeg lånt hos Manuela.


En av Sveriges store bloggere, House of Philia var i
New York sist uke, og
HER, HER, HER, HER og HER
kan dere lese noe av det hun skrev om The Big Apple!


I mars var modell og blogger Camilla Phil i NYC
og har skrevet om det
HER, HER, HER og HER.

Jorid med bloggen noe på hjertet har skrevet mye om New York,
klikk HER for å lese !:-)

Stine snublet over denne bloggen,
hvor Karoline hadde skrevet om sin New York tur
 HER.

Idag er det bare EN uke til vi setter oss på flyet,
det er jo helt absurd at jeg neste fredag spiser
lunsj i New York City, mens jeg er her i regnværet idag...

Om noen har noen andre blogger med fine NY tips,
så send gjerne en link i kommentarfeltet!!

11 kommentarer:

Unknown sa...

Du er heldig! Jeg har så lyst å reise til NY. Håper det blir en tur til neste år, når amming og barn er litt større;)

Bolette sa...

Så utrolig heldig du er som skal på New York tur, det blir helt sikkert kjempebra, skulle ønske det var meg:-) Jeg gleeeeeder meg til å se bilder og å lese om turen din:-)

(takk for koselig kommentar foresten, godt å høre om flere som ikke alltid har perfekte dager....)

Klem Bolette

Fabelaktig sa...

Jeg skal i november, så her suger jeg til meg alt jeg kan :)

Takk for at du deler!

Ønsker deg og dine en fabelaktig helg.
Håper alt er godt.

Stor klem og ett varmt smil
Maia

Sassa sa...

åååhhh misunner deg:):)
en sååå fantastisk by.
anbefaler et glass vin på mandarin oriental hotel. http://www.mandarinoriental.com/newyork/

GOD TUR:)

Mona Christin sa...

Dere får sikkert en knallfin tur. Har hørt mye om NY og alt positivt.
Selv trives jeg best i litt mindre byer, som Liverpool. Men det er en helt annen verden. Kunne godt tenkt meg en tur til Dublin igjen og det er ingen umulighet. Vi får se.

Vi blogges, snuppa.

Fin helg.

Klem Mona C

Ingvild B sa...

Takk for tips!
Vi planlegger tur til NY i november.
Syns det er vanskeligst å finne hotell!

KLEM

Ingvild B sa...

Jeg her ett 'tips'
Det er fokusere mindre på shopping og mer på sightseeing.
Ta masse bilder!
Det er bildene du koser deg med for resten av livet.

Skjønner ikke at enkelte kaster bort flere dager på kjøpesenter når de først er i NY ;)

Waste of time!

Karin på Hvaler sa...

Hei!
Du som er glad i og bake..de har en fantastisk butikk med masse bakeutstyr fra Cacas bla. NYcake heter den, min stedatter og mann var der for en stund siden og kjøpte med masse herlig til meg :)
Jeg har forresten Give Away på bloggen min :)

Karin på Hvaler sa...

Her hhttp://www.nycake.com/ har du linken!
God tur klem fra Karin!

Exam Sheets sa...

Good having interesting stuff.
Good day and
Weekend.
Exam Sheets

Myke minutter sa...

En ny tur til NYC står høyt på ønskelisten min! Vært der ca 7 ganger, men nå er det dessverre alt for lenge siden sist og jeg skal notere meg tipsene du har fått :) Både jeg og mannen er helt enige om at NYC er en av favorittbyene våre, vi har vært der sammen og hver for oss. Central Park er en av mine favorittsteder :) Og så herlig at dere har vært på samme Starbucks på Miami Beach :) Ha en fortsatt super helg! Klemmer