mandag 26. desember 2011

Winter Wonderland

Selvom ikke turen vår til Hafjell ble helt som planlagt,
så fikk vi tatt mange herlige bilder av det fantastiske
vinterlandskapet der oppe. Naturen er nydelig på
vinteren, og lyset er helt "breathtaking".

Her kommer et bilderas fra turen vår forrige uke!























Håper dere alle har hatt en flott 2. juledag
- her har vi ryddet og vasket og slappet av i hele dag.
Deilig!
Nå er lillesøster i seng, og snart er storebror det også!
Da skal vi nyte litt godis, bena på bordet og litt tv.
God mandagskveld folkens!!

11 kommentarer:

Mona Christin sa...

Mandag ja. Rar mandagsfølelse her altså. Men i morgen er det hverdag igjen og det skal nesten bli godt.

2.juledag har vi vært hos mamma og pappa på middag alle i hop.

Nyt romjulen.

Klem Mona C

mona sa...

Ah, det så jo utrolig herlig ut!! Jeg håper det blir litt til vinter her også snart - for det blir vel ikke noen fjelltur på meg med det første..

mammaKine sa...

Så mange fine bilder :-) Ha en fin kveld videre!

metanoia sa...

så vakkert det er der :D og så fantastisk flotte bilder du tar :D
ha en super kveld !

ELLEMELL sa...

for noen herlige vinterbilder! elsket det med gjerdet:)

ha en herlig 2dag!
klem ellemell

♥ Netta ♥ sa...

For noen fantastisk vakre bilder du har tatt. Det var kanskje litt nedtur å komme ned og feire jul med grønn plen etter dette :-O Men, det så jo absolutt ut som om dere hadde en super jul uansett :-) Nå får vi bare håpe snøen kommer snart og regnet slutter, begynner å bli klar for å gå på ski kjenner jeg.

Ha en herlig romjul!

Klem
Netta

Line Elisabeth sa...

Åhh for noen nydelige bilder! Ordentlig vinter der:)
Så koselig at du la deg til som følger hos meg, gleder meg til å treffe deg på bloggtreffet også, det blir spennende å møte alle damene bak bloggene man følger og bli litt kjent:)
La meg til som følger hos deg:)

Ha en fin kveld!
Klem Line E.

Unknown sa...

NYDELIGE bilder ♥
Og så heldige dere er som har fått opplevd litt snø i julen;)
Ehhh... på godt og vondt hos dere da...:)
Håper det går bra med lillegutt ♥

Ha fortsatt fine juledager;)

Klem Line

R-15 sa...

åååå, sååååå fantastisk herlig det var å se sikkelige vinterbilder! NÅ kom jeg litt i julestemning også faktisk... Her er det storm, 10 plussgrader og grønt så langt øyet kan se... Nesten litt trist. Men det var IKKE bildene fr aHafjell - det gjorde GODT! :))

KROnPRINSESSENE sa...

WOW, nydelige bilder av nydelig natur...
Ikke rart jeg savner snøen hi, hi.
Så koselige jule innlegg under her også.
Takk for koselig hilsen inne hos meg.
Ønsker deg og dine en fortsatt fin romjul.
Juleklem May Helen

Kristin sa...

Så flotte, herlige bilder... Ser kaldt ut... du du, så flott!
Romjulsklem, Kristin